torsdag

Hej!
Idag hade jag en lektion mellan 9.30-10.50. Foto.
Sedan käkade jag lunch i skolan och åkte hemåt.
Har bara suttit och ugglat framför datan sedan dess.
Klockan 17 ska jag vara tränare igen, det är roligt!
Sedan ska jag och mamma gå en sväng i Vällingby och köpa lite småsaker jag behöver inför London!

Imorgon är det fredag! Då har jag två lektioner och sedan på kvällen ska jag hitta på någonting med Tova. Kanske några fler också. Vi får se vad kvällen har att erbjuda!

På lördag är det alla hjärtans dag! Tycker att alla förstorar upp det så mycket.
Visst är det väldigt mysigt, men lite överdrivet hur alla planerar flera veckor i förväg.
Jag och David skulle nog bara gått ut och käkat någonstans, men vi ska vara barnvakt åt Linn, för hennes föräldrar ska på fest.
Vi ska äta tacos och hyra film. När Linn har gått och lagt sig så ska jag och David bada i deras bubbelpool som står utomhus och dricka vin. Det kommer nog att bli alldeles lagom.
Sedan kommer hennes föräldrar hem runt midnatt.
Vad ska ni göra?


Kommentarer
Josefin

vad mysigt, själv kommer jag vara på trampettutbildning ute på vischan ;)

2009-02-13 @ 02:09:56
URL: http://stendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0