onsdag

Hallå!
blogg.se har varit lite krångligt för mig..så förlåt för det.
Idag hade jag en lektion klockan 10-11.20 (spanska), sedan åt jag lunch i skolan och vid 12-tiden åkte jag in till mammas jobb.
Hon jobbar på en resebyrå vid Fridhemsplan som heter Via Travel. Hon har jobbat på många olika resebyråer och förut hälsade jag på henne på hennes jobb ganska ofta, men sedan hon bytte till denna så har det inte blivit av, och jag vill så gärna se hur hon har det så idag åkte jag och hälsade på henne där!
Hon visade spännande saker för mig och sedan hade hon lunch.
Jag satt med henne och fikade och pratade. Det var jättemysigt.
Sedan åkte jag till David och kollade lite på tv.
David kom hem runt halv fem och en timme senare åkte vi in till hötorget för David skulle fixa frillan hos frisören. det blev precis lagom långt och jättefint!!
Nu har vi ätit middag och kvällens planer är TV!
Missade Top Model, men jag visste faktiskt vem som skulle vinna. Jag hade tjuvkikat. Hihi
Sitter och kollar på Efterlyst nu. Gillar egentligen inte Efterlyst eller Insider, tycker de programmenär riktigt obehagliga. Vet inte varför, kanske just för att de är 100% verkliga
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0