onsdag

Hej!
Jag har haft fullt upp idag, därav ingen uppdatering.
Imorse började jag halv tio med ett snabbt London-möte.
Vi skulle mest checka av att allt var okej inför färden imorgon.
Sedan hade jag spanska, vi gjorde inte så mycket.
Vår lärare märkte att vi var skoltrötta, så vi fick gå en halvtimme tidigare.
Åt lunch i skolan och sedan åkte jag iväg till Vällingby och satte in lite pengar på mitt konto.
Väl i skolan igen så hade vi tal. Mitt gick bra tyckte jag!
Åkte hem och var hemma runt halv fyra. Började packa och tvättade det sista.
Sedan kom David och så åkte vi till Vällingby och åt middag.
Efter det hyrde vi film och köpte godis och åkte hem till mig igen.
Vi kollade på Get smart. Bra faktiskt! Väldigt rolig.
Nu ligger David och sover.
Han är söt när han sover.
Jag kommer sakna honom dessa tio dagar.
Jättemycket kommer jag sakna honom. <3
Och jag kommer att sakna Tova också!
Jag kollar på 2½ men nu, men jag ska nog gå och lägga mig.
Kanske börja på den femte Gossip Girl-boken?
Jag slukar dom väldigt fort. För de är så jävla bra! So fucking good
Time to bed.
Hörs kanske imorgon innan jag sticker iväg till Centralen vid 12.
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0