lördag

Hej!
Idag är det ju Alla hjärtans dag. Mysigt, mysigt!
Igårkväll var vi några stycken hemma hos David och bara satt och drack och pratade.
Vi gick och la oss runt två och Lorentz sov över hos David också!
Imorse gick vi upp halv elva, mamma kom och hämtade mig och så åkte vi till graven och lämnade 15 rosor till älskade lillebror.
Sedan körde hon tillbaka mig till Davdis så åkte han, jag och Lorentz till en träningsmatch som Dif spelade Stadshagen.
Jag stannade dock bara i 20 minuter för mina tår domnade bort av denna jävla kyla.
Kom hem för ett litet tag sedan och nu sitter jag och lyssnar på bra musik medan jag väntar på att David ska komma hem från matchen.
Jag ska snart duscha och göra mig iordning och så ska jag och David åka och vara barnvakter sen. Kommer bli hur mysigt som helst.
Puss


Kommentarer
Cassandra

Åhh men då kunde du hälsat på mig! Jag bor ju där i närheten nu! :)

2009-02-16 @ 11:30:40
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0