kväll

Halloj.
Nu ligger jag och David i soffan och kollar på något program om knutby. Eller det slutade nu.
Men det är konstigt det där tycker jag.
Jag var somsagt och tränade gruppen i simning ikväll och sedan var jag i Vällingby med mamma.
Vi köpte massa småsaker som behövs till London, bland annat nagelfil, spray, pincett, deo, tofsar, strumpor och massa sånt. Jag köpte också en mysdress. åh, jag älskar den. Mjuk och go. Lägger en bild på den nedan.
Min London-familj kommer väl bli alldeles skräckslagna om jag springer omkring i trasiga långkallingar och stora t-shirtar hemma hos dom sen. Så detta blir nog lite bättre.
Åkte hem till David och åt fiskpinnar. Jag älskar remouladsås!! (Jag är faktiskt väldigt förtjust i såser/röror överhuvudtaget)
Nu kollar vi på debatt, om Knutby det också. Fan vad mycket om knutby man ska se på nudå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0