Fredag!

Hallå allihopa.
Idag börjad ejag kvart i tio med engelskaprov. BLÄ.
Efter det hade vi historia. Också blä. Och sedan lunch. Inte blä
Där slutade skoldagen och då åkte jag till Vällingby och köpte lite Alla hjärtans dag-presenter till mamma, Anders och David såklart. Jag var tvungen att köpa det nu eftersom jag kommer att vara med David hela dagen imorgon.
Vi ska på fotboll klockan 13 (romantiskt, jag vet.) och sedan vara barnvakt på kvällen, som sagt.

Om ungefär en timme ska jag åka till David. Vi ska äta middag och sedan kommer nog några kompisar till oss dit.
Ska bli riktigt mysigt.


David i måndags <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0