fake-örhängen

Haha! jag fick en väldigt rolig kommentar som löd ungefär såhär:

Anonym:
Har du ritat på dina örhängen? I sånna fall varför?

Först så förstod jag inte ens frågan, men efter att ha läst den en tre-fyra gånger så förstod jag.
Och tar jag själv en titt på de två bilder jag la upp (bläddra ner till inlägget "torsdag, ledig"), så ser mina örhängen lite ditmålade ut, men det är faktiskt riktiga örhängen.



Här är domt två bilderna, fast lite större. Ser lite tydligare här.


Och här är en till bild där jag har dom. Jag lovar, dom är riktiga. Haha


Kommentarer
Mikaela - hockeyfru

tack ;)

2009-02-03 @ 13:06:51
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
maja

Hej jag är snat 12 år och vill pierca mig vad ska jag göra:-)

2012-03-06 @ 00:42:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0