Don't you know love is stronger than jesus?

Jag och David var i stan idag. Han har fått börja sluta lite tidigare nu, vilket jag tycker är jättebra för honom.
Han är piggare nu. Istället är det jag som är trött.
Jag är seg som sutton och det känns som om jag börjar bli sjuk eller något.
Kollade på Top Model förut, men somnade i pausen innan de sista tio minuterna så jag missade vem som åkte ut. (frågade Davids mamma, så jag vet nu) Jag blev så besviken när jag vaknade och kollade på klockan. Suck.
Men tillbaka till stan. Jag mötte upp David halv fyra i Brommaplan och så åkte vi in till stan.
Jag köpte en present till Alexandra som fyllde år när hon var i Thailand. Ska luncha med henne på fredag och då ska hon få sin present.
David köpte också en bok till mig. Den andra Gossip Girl-boken. Han frågade om han fick köpa den till mig.
Han är så himla rar, min pojkvän! (Jag älskar dig, det vet du!)
Jag hittade en klänning också! Snygg och skön! Lägger ut bild på den här under, fast det är webcambilder så dom är inte så bra..


Snygg va?
Puss


Kommentarer
maja

cool klänning!

2009-02-03 @ 22:40:10
URL: http://hufflepuff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0