dom är tillbaka..

Om ni följt min blogg ett tag så vet ni att Davids källare innehöll väldigt (!) mycket spindlar i somras.
They are back. Jävla odjur
Hela vintern var de spårlöst försvunna men de senaste dagarna har jag sett 3-4 stycken.
Är de någonting jag verkligen hatar och är så jävla rädd för så är det spindlar.
Det har hänt flera gånger att jag börjat gråta när jag sett en spindel och jag kan absolut inte vara i närheten av någon.
Jag kan inte döda dem heller, för tänk om de överlever och springer iväg? Tänk om de springer upp på mig? Då skulle jag nog dö.


Kommentarer
Victoria

Oh fy vad läskigt!! Spindlar är inte att leka med, jag är likadan! Jag springer så långt ifrån den jag kan och skriker.

Och håller med, aldrig att man kan döda dom. Det har hänt när jag varit ensam hemma och den varit i t.ex duschen eller mitt rum, då jag varit tvungen att ta bort den, då den krupit upp på handen.. Nu väntar jag med att duscha/vara i rummet eller annat tills någon kommer och räddar mig! Usch, dom är vidriga!

2009-02-05 @ 21:53:45
URL: http://victoriabreitz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0