15.06

Hej!
Håller på att kolla igenom papper inför mitt historiaprov jag har på tisdag.
Fy sjutton vad svårt det är. Vet inte om jag kommer att klara det.
Kinesiska och Ryska revolutionen.
Det är ungefär lika roligt osm det låter.
Jag har så himla svårt att förstå texterna. Och om man inte fattar så är man ju ganska körd.
Vi ska få ett prov som består av två stora frågor och man ska besvara en av dem.
Det kommer säkert vara någon fråga där man ska gå in på komplicerade saker och jämföra de två olika revolutionerna. Alltså inte min grej överhuvudtaget. Hoppas det går okej och att jag får godkänt.

Om en halvtimme ska jag möta David i Vällingby och gå omkring lite. Jag vill hitta lack-leggings!
När vi var i stan för några dagar sedan så hittade jag några, men de var inte sånna som jag vill ha. Det fanns bara med mönster på, och olika färger och grejer.
Jag vill bara ha enkla, svarta, blanka. Så snyggt tycker jag!
Sedan klockan 17-18 ska jag träna en grupp i simning i Vällingbyhallen och David ska följa med.
Sedan åker vi hem till honom!

söt bild..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0