torsdag

Hejsan!
Igår åkte jag och hälsade på pappa på jobbet på Ekerö efter skolan. Sedan åkte vi och hämtade min lillebror Anton på dagis, åkte hem till pappa så jag fick hälsa på mina små söta systrar och sedan skjutsade han mig till bussen.
Åkte till David och bytte om fort som attan och begav mig iväg till Liza!
Efter lite trevlans med Liza, bara hon och jag (he he) så åkte vi in till Vassa Eggen, där Nöjesguiden hade något event. Vi blev irriterade på någon dryg kille som snodde en cigg av mig och sedan inte bjöd oss på champagne, haha..så jag gick och köpte en fucking Smirnoff Ice för 80 kronor istället..värt.
MEN.. sedan hittade vi någon konstig (känd?) snubbe som lassade i oss fler Smirnoff Ice (jag har pissont i tänderna idag efter dom där sockerbomberna till drickor..synd att dom är så goda bara..)
och efter det åkte vi hem till honom (som tydligen bodde med Kleerup? Jag fattade inte mycket, men så var det tydligen.) och drack vin och lyssnade på allt han gjort i sitt liv. Intresseklubben antecknar.  Vid typ halv två kände jag att det var nog med konstiga historier så jag bestämde mig för att sticka, och fick (efter mycket om och men) Liza med mig som tur var, haha. Och nej dom gjorde inget..

Idag har jag varit seg som en jävla kolanapp (bra förklaring) och gått i skolan på två lektioner, sedan stannade jag kvar typ en timme och gjorde lite på ett arbete inom webdesign och sedan åkte jag till Vällingby och shoppade lite julisar till David och mina syskon.
Sedan var jag simtränare till halv sju och efter det kom Alexandra och hämtade mig i Vällingby, åkte till en pizzeria och käkade lite och sedan hem till mig för att kolla på den sista kvarten av Mammas Pojkar och Paradise Hotel.
Hon åkte hem för en halvtimme sedan och snart kommer David hem från jobbet. han har varit publikvärd på DIF-matchen.
Ikväll ska vi mysa sönder framför TVn!
  • 23:00 Navi CIS
  • 00-00:50 2 ½ men
Perfekt för tusan! fast jag kanske somnar innan.. är lite sliten..ha.
Långt inlägg.

Vill ni ha lite gamla bilder?
Dum fråga..klart ni vill!






Kommentarer
Liza

hahahahahahahhh!!!!! underbar återberättelse av kvällen! och när det står "drack vin" betyder det i annan mening: han söp ner oss under bordet.



skön grabb

2009-12-10 @ 22:32:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0