julplaner

Ett par som jag och David känner ska åka till Thailand imorgon och kommer hem den 8e januari. I lördags frågade killen om jag och David vill bo i deras lägenhet undertiden. Såklart tackade vi ja, så vi ska bo där lite nu i jul! Det roliga är att lägenheten ligger precis mittemot mitt jobb. Kan gå upp 11.30 när jag börjar jobba 12 på lördag, haha.

23e - Jobba 10-17
24e - Julafton. Jag, mamma och Anders åker ut till Anders mamma på dagen och på kvällen åker dom till Peter & pauline (familjevänner), samtidigt som jag åker till David
25e - Jag och David ska fira jul hos pappa
26e - Jobb 12-17.30, sedan utgång med Sofie!
27e - INGA PLANER!!! (eller?)
28e - Hem till Jombe på middag (tror det var denna dag)
29e - Jobba 17.45-02
30e - Mamma och Anders kommer hem till David och äter middag!
31a - Nyår! Hem till Marcus och Matilda. Middag + fest!
1a - Fira Adde och Mimmi som fyllt år.
2a - Fira Davids bror Samuel som fyller 24
3e - Kryssning med David <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0