Julklappar

Kan tyvärr inte visa alla julklappar eftersom dom är lite utspridda i lägenheten vi lånar och dessutom hos David.
Detta fick jag allt som allt:
  • Pengar
  • Bidrag (pengar) till sommarresa med David i sommar
  • Två presentkort
  • Biobiljetter
  • Två hudlotion + tvål
  • Nagellack
  • Två par sockor
  • Två par tofflor
  • Kamera
  • Kryssning
  • Spa-kit
  • Dvd-film (Blomstertid, ni vet den som gick i midromras? 5 avsnitt)
  • Huvudmassage-grej (vet inte vad den heter)
  • Vita Converse
  • Plattång
  • Vantar + Mössa + halsduk
  • Temugg
  • Korsordsbok
Vet inte om jag glömt något, men det är väl int ehela världen..

Jag visar några av dem som jag har här hemma hos mamma:





Kommentarer
DIRK KUYT

EN SJUKDOM EN SMITTA, EN DJUYRGÅRDSFITTA!

2010-01-02 @ 01:07:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0