Juldagen

God morgon!
Igår hade jag en pefekt julafton. Hur hade ni det och vad fick ni?
Jag firade ute hos Anders mamma som bor utanför Stenhamra, ett ställe som heter Sånga Säby.
Det är en sådan underbart fin natur där och vi hade det så himla mysigt i vårt lilla hus.
Vi drack glögg, åt god julmat, kollade på Kalle och öppnade julklappar. Vid femtiden åkte jag till David och vi började med att öppna julklappar till hans familj från oss och våra klappar till varandra. jag fick helt suveräna saker i år och än är det faktiskt inte ens slut. Min pappa blev tyvärr sjuk så jag kan inte fira jul med honom, min faster, farmor och farfar idag som det skulle bli. Så vi tar det någon gång i mellandagarna.

Ska hem till mamma en stund idag och sedan ska jag och David åka och sova i lägenheten på Fridhemsplan som vi lånar av våra vänner i jul!


Kommentarer
Cassandra

God jul älsklingen! :)

2009-12-25 @ 11:05:02
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0