Julafton

GOD JUL på er!
Hur mår ni idag?
Jag mår superduper. Mamma väckte mig vid niotiden och berättade att det låg ett litet paket i sockan (som inte fick plats riktigt, haha) så jag började dagen med att öppna det, och det var en jättefin plattång med alla möjliga finesser. Ska ge mig på den senare! men jag blev jätteglad, känns som att halva världen har en plattång utom jag, så nu är med i svängarna!
Sedan åt vi frukost med massa gott, samtidigt som vi öppnade lite fler julklappar, fick ett par vita Converse och pengar, yammie. Perfekt!

Nu har vi duschat och gjort oss iordning (jag, mamma, Anders) så snart ska vi iväg.
Det blir först graven, sedan till mormor för att lämna/hämta klappar, sedan till mammas bästa vän + familj för att hämta/lämna klappar och efter det hem till Anders mamma som bor utanför Stenhamra (landet!) och äta gott julbord, kolla Kalle och öppna klappar.
På kvällen vid 18tiden ska mamma och Anders till våra familjevänner Peter och Pauline och då åker jag till David och så är vi där resten av kvällen!

Hur ser er julafton ut? :)

Nämen ser man på, jag hittade båda två på nätet! (har ingen kamera, haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0