jag och min j*vla tv

Ikväll blir det ju som vanligt tv-mys!
Men först ska jag till Vällingby med mamma, så tv-kvällen kommer nog inte börja förrens typ 20, så vi tar det från och med då.
Är ni beredda?

20:00 - 21:00 - Navy CIS (gamla avsnitt - som jag inte sett!)
21:00 - 22:00 - NCIS Los Angeles (eller Bridget Jones dagbok till 23?)
22:00 - 23:00 (om vi inte ser på Bridget J) Så kan David få se på sporten eller Nyheterna..hi
23:00 - 23:55 - Navy CIS (nya avsnitt)
23:55 - 00:55 - 2 ½ men

Haha, 5 timmar. Härligt.
Märker ni att jag fastnat för kriminalserier? Tycker det är otroligt bra just nu, hehe.

Abby är min lilla favorit!


Nu missade jag min buss. Yes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0