Igår

Morning Morning!

Igårkväll hade jag det supermysigt.
Träffade upp David i Vällingby, gick omkring och köpte de sista julklapparna. Sedan kom mamma dit efter jobbet och då köpte vi ett par vinterskor till mig. De jag köpte för typ en månad sedan var det så jäkla dålig kvalité på så dom har redan gått sönder.
Vi handlade även lite mat och åkte hemåt.
Hemma lagade vi iordning maten som blev jättegod.
Efter maten slog jag och David in julklappar samtidigt som vi drack glögg och lyssnade på julmysik, hihi.
Vid 23 var vi klara och la oss i sängen och kollade på Navy CIS!

där var vi väl allt bra söta... vad hände? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0