Frågor/Svar

JAG HAR:
Ett förhållande: Ja
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: har..
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Vet personen du gillar om det : Kan man väl säga, hehe
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Skrikit åt en lärare: Har kanske hänt..
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Hmm.. jo det har jag säkert
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja
Rökt: Ja

DAGENS
:
Klädsel: Svarta leggings, , svart kjol, svart tröja med vita ränder
Frisyr: utsläppt, mittbena
Låt: Ingen än så länge. Men jag har Tik Tok på hjärnan
Vill ha: Pengar, massor av pengar
Sjuka: Jag?
Drog: Cola, som vanligt
Godis: Naturgodis
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Ville inte tänka så mycket, haha


FÖRSTA
:
Bästa kompis: Sandra
Husdjur: Fiskar
Semester: Turkiet 98
Jobb: SJ, utropare sommaren 2008
Köpta skiva: Haha, vet inte. Säkert någon Absolute Music 96 eller så
Piercing: Öronen, annars naveln
Konsert: Går aldrig på konserter, varit på typ en..Kent (jävligt bra!)
Fylla: 8an. Hos Krille!


SISTA
:
Personen som smsade dig: Helene
Personen som du kramade: David
Personen som ringde dig: Mamma
Personen som du kysste: David
Du sa till din pappa: Puss hej
Person du sa ‘jag älskar dig’ till: David
Alkoholdrycken: Vitt vin
Gången du grät: Hm.. Kommer inte ihåg just nu. Till något TV-program för någon dag sedan iallafall
Måltiden: Frukost.


SKULLE DU
:
Våga hoppa fallskärm: Vet inte
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Om David hade det, så ja
Kalla dig själv lycklig: Ja
Hellre ta bilden än vara med på den: Just nu, ja.
Kunna gråta över en kille: Jadå!
Kunna gråta över en tjej: En vän, ja
Ljuga för någon: Vita lögner behövs faktiskt ibland
Kunna springa 50 mil: Haha, nej? Kanske under hela min livstid


VAD
:
Gör du just nu: Sitter på en stol i skolan och är allmänt trött och förkyld
Ska du göra imorgon: Ha avslutning i skolan och sedan jobba 19-23
Säger du till dig själv när allt känns fel: Fan
Har du med dig in på bion: Dricka och naturgodis
Är det för färg på dina byxor: Leggins..svarta
Är det för väder hos dig just nu: Snö, blåst, kallt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Utseendet
Skulle du göra om du vann på lotto: Beror på hur mycket jag vann..men vann jag mycket skulle jag shoppa och åka utomlands



Kommentarer
Annis <33

:D

Är inte din bästis tova?

2009-12-21 @ 19:49:46
URL: http://annimaji.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0