dan före dopparedan

Imorgon är det jul förifasen!
Igår var iallafall en perfekt middag på El Crocodrilo. Ett ställe med hög mysfaktor, bra service och god mat!
Vi var hemma runt halv elva/elva och då slocknade jag framför tvn. Hehe

Idag blir det jobb för hela slanten! Tog en extratid idag, 10-17. Fast nu kom jag på att det inte är någon röd dag idag, så det kommer säkert bli skitmycket folk under lunchen. Alla som är ute och stresshandlar dagen innan julafton och sedan springer in på McDonalds för en fem-minuterslunch. Stress.
Jaja, nu ska jag snyta mig och sedan ta mitt pick och pack och sticka iväg inåt. Ska ringa mamma och kolla om hon vill komma förbi på sin lunch också, hon jobbar precis där.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0