blä

Sitter i skolan och väntar på att en lärare ska komma. Igårkväll strejkade min kropp ihop totalt, blev pissförkyld och mådde allmänt kasst, vilket har hållit i sig till idag med. Sitter med ont i halsen, snorig som fan, ont i huvudet och nyser stup i kvarten. Härligt det ska bli att jobba idag..vi har avslutning på simningen, vilket inte är så farligt (förutom att det är jobbigt att stå och svettas i en simhall) men ikväll jobbar jag även på McDonalds 19-23. Hade faktiskt tyckt att det skulle bli roligt, men nu vetefan. Stå där och vara sjuk är väl inte det roligaste kanske.
Och jag ska jobba idag, imorn, lördag och söndag och jag behöver verkligen jobba dessa dagar så jag vill fan bli frisk NU! (får man förresten jobba på restauranger när man är förkyld? Tänk om jag smittar, jag menar, jag häller ju upp pommes och så...jaja)

Det är iallafall svinigt kallt ute och jag vill bara hem och SOVA!
Ska underhålla er med något tråkigt i nästa inlägg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0