hej baksmälla.

Igår mötte jag, Liza och Ellinor upp Josse vid Medborgarplatsen för att sedan åka till Sickla Kaj, där Josses kompis's kompis bor. Haha.
Vi var iallafall vi 4 tjejer och så var det 4 killar där som var jättetrevliga!
Vi spelade ölspelet och satt och snackade. Timmarna gick bara så jävla fort så helt plötsligt var klockan halv fyra och ja..det var ju tisdag så det var ju inte så lätt att komma hem direkt.
Men innanför dörrarna hemma hos David var jag iallafall runt fem.
Två bussbyten, väntan, fyllekäk på Max och vingla hem på cykeln från Brommaplan hann jag och Liza iallafall med på vägen hem! Inte illa pinkat.
Togs tyvärr inga bilder igår.. men ni kan få en söt bild på mig istället..alltid trevligt.

sexig va? Haha


Kommentarer
LizA

du glömde berätta om boston tea party!!! jag e fruktansvärt taggad! wiiiieee ;)

2009-08-12 @ 21:24:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0