torsdag 27/8

Hej!
Tycker veckan har gått fort, men ändå inte. har inte bestämt mig för vad jag tycker än.
Mitt schema i skolan är lite flummigt med håltimmar typ överallt.
Idag hade jag exempelvis en lektion 8-9 och sedan håltimme från 9-13 (är hemma nu) och sedan en lektion från 13-14.
Skulle vara så mycket enklare och bättre med två lektioner från typ 9-11. Men jag förstår väl att alla inte kan anpassa sig efter mig. Så just därför åker jag fram och tillbaka mellan skolan och huset som en idiot.
Men why not. Sitter ju helst inte i skolan och kollar in i väggen i fyra timmar. Haha.
Fick dessutom träffa David nu en stund på morgonen eftersom jag kom hem innan han åkte till skolan. Så vi åt frukost tillsammans! Mysigt.
Han började klockan 11 och för några minuter sedan fick jag ett sms av honom där det stod att han klarade hela kursen och att han fick MVG på den! Han är ju bäst. Så nu är han en bartender! Eller han är en utbildad bartender som inte sökt jobb än, haha. Någon som jobbar/vet någonstans där de söker bartenders?
Nu ska jag sluta snacka massa goja och åka till skolan istället därvi ska ha geografi. Vi ska gå omkring i Blackeberg. Kul? Nej.
Hörs sen!
Puss /M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0