tisdagkväll

Hejsan!
Igår var jag som sagt i stan och fikade med David.
Började må lite sådär så jag var bara där en snabbis. David skulle ändå på fotbollsmatch på Stadion klockan 7.
Både igårkväll och idag har jag känt mig lite halvdan. Seg och hängig och väldigt trött bara.
Igår somnade jag runt tio-halv elva (vilket jag inte gjort på nästan så länge jag kan minnas, haha) och idag somnade jag vid fem och sov till halv sju. Änd känner jag mig typ trött nu.
Suck, det är nog skolan som gör mig deppig och trött. (går alltid att skylla på skolan)

Svar på de två kommentarerna i förra inlägget:
Cassie: Jaaa, David kommer supa dig under bordet med alla goda drinkar han kan nu! Hihi
Annis: Videoinlägg? Hmm..maybe not my coup of tea. Skulle bara bli töntigt och oseriöst, haha!

Juste, i lördags hade jag och min älskling 20 månader!
Du är underbar!


Kommentarer
Cassandra

Hihi! Vad bra Mickan, då vet jag att jag måste förbereda mig inför det :P



Hur kunde jag glömma er 20månaders-dag? Jag brukar ju alltid komma ihåg! :) Grattis!



Och snälla, kan du inte göra ett videoinlägg, bara för att! :D :P ;) hihi

2009-08-26 @ 14:41:18
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0