söndag

Hejsvej på er
I fredags hade vi kräftskiva hemma hos oss. Vi var mellan 20-30 personer på vår altan eftersom det regnade. Annars skulle vi ställt ut bord på en äng i närheten, men då kunde vi inte ha parasoll. Det var en Sämjevägen-kräftis. Så det var alltså bara folk från vår gata där. (+Ian)
Lite senare på kvällen mötte vi upp Tess och Jombe!

Igår hade vi middag här hos David för hans bror Marcus som fyller 27 år om någon vecka.
Vi var 30 personer och mamma och Anders var också här och det är då jag tycker att det är som roligast!
En väldigt god middag som bestod av buffé, lekar och sång. Kvällen avslutades självklart med dans!
Kom väl i säng runt 3-4.

Idag har jag varit en sväng med mamma, men jag är ju så..bakis. Eller inte sådär äckligt bakis, utan bara allmänt trött liksom.
Ska inte anstränga mig mycket idag. Bara slappa. Skolan börjar ju klockan 8.00 imorgon. Usch..varför finns skolan?
Har tagit lite bilder som kommer upp sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0