onsdag

Hej!
Idag började skolan 9.30 med ett möte om en Berlin-resa som vi som läser turism ska åka på! Kommer nog bli jätteroligt. Vi åker 21-26 april nästa år. Jiha!
Sedan hade vi rättskunskap (ZzZz) och efter det en håltimme på två timmar. Jag och Jenny passade på att kolla lite inför studentskivan jag, Jenny, Liza, Fredrika och Ellinor ska ha. Måste ju börja kolla det redan nu. Kommer nog bli kanoners!
Sista lektionen var Info o Layout och vi ska lära oss skriva på tangentbordet på det där flummiga sättet. Ni vet, vänster pekfinger på F, G, R, T osv..varför? Onödigt tjaffs enligt mig.
Nu är jag hemma och när mamma kommer hem ska vi åka och storhandla och sedan ska jag möta upp Tova och några till för att åka till LillaBarkaby och ta några glas och snacka skit. Ska bli mysigt. Saknar ju min Tova så mycket.

Videoblogga? Eh.. jag vet inte faktiskt. Men så länge kan ni få lite söta egoistiska bilder på mig.


Kolla förresten vilka fina örhängen jag fick av David i lördags när vi hade 20 månader!
jag säger ju att han är världens bästa...
..och sötaste, och finaste, och snällaste...nej nu får jag ge mig.
Hejdå!


Kommentarer
ellen

allt bra? :)

2009-08-26 @ 19:16:38
URL: http://eswalander.blogg.se/
emma

hoppas du har en bra onsdagkväll (:

2009-08-26 @ 19:34:31
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteende är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkla bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-26 @ 20:35:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0