måndagkväll

Hej igen.
Nu är Beck slut och då har det bläddrats över till tv400 med repriser av Big Brother som jag brukar kolla på på vardagskvällarna, hehe. Linda Rosing, tjoho.
Jag kommer ihåg att jag var så jävla förälskad i Danne när det sändes år...typ 2004 eller någonting?
Men han är ju faktiskt ganska snygg.

Idag var jag iallafall i Vällingby och kollade sista rean. Det finns ju lite kvar, men inte är det mycket. Och det som finns är inte så mycket att ha heller, men jag hittade iallafall ett armband (dock inte på rea), men ett par jeans och en tröja som var på rea, från Gina Tricot. Kan visa imorgon om jag kommer ihåg. Påminn mig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0