Lizas födelsedag igår

Vår lilla Liza fyllde äntligen 18 igår och klockan 18 hade hon middag hemma hos sig på sin uteplats. Som tur var så höll vädret i sig och vi klarade oss utan regn. På plats var 11 stycken tjejer och lite av Lizas släkt. Det bjöds på kycklingspett, lite olika skinkor och salami, pastasallad, bulgursallad, tsatziki, ost, bröd, vindruvor, jordgubbar..ja, massor med gottis!
Sedan öppnade hon presenter och så blev det tårta. Av mig och Tova fick hon ett halsband. Tyckte det passade henne jättebra när hon tog på det!
Vi skulle in till F12, men eftersom det är ett av få ställen som är öppna på tisdagar, och eftersom det är 20årsgräns där och stället var helfullt, så hade vi svårigheter att komma in. Efter en härlig promenad runt stan och kisspaus på McDonalds så bestämde sig de andra för att åka till något annat ställe. Eftersom jag och Tova är närmast pension och lite gamla och gaggiga, så övervägde vi att åka hem till sängen istälet för att fortsätta parta. Vi var ändå helnöjda med kvällen hos Liza!
Men tack Liza för en underbar kväll!

Jag och Liza

Jenny och Beckie


Tova och Kristina

Anna och Jenny ..och Julia

Liza, Jag och Tova


Kommentarer
liZa

tack för halsbandet mickan! det är jättesnyggt och kommer att komma till användning många ggr! :)

2009-08-05 @ 21:47:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0