imorgon eftermiddag - hemlis

Hej igen!
Åkte till skolan och var på sista geografilektionen, trots att jag inte mådde så bra.
Nu är jag iallafall hemma hos David.
Ikväll ska jag nog gå och lägga mig tidigt och imorgon börjar jag 8 igen. Går dock bara till runt 12, sedan på eftermiddagen ska jag göra en hemlis som ni får veta imorgonkväll. Kan ni gissa vad?
Haha, jag kommer inte berätta för någon!
Snart kommer David och då ska jag be honom lägga in bilderna från helgen. Men innan dess ska jag försöka locka till mig lite ryggmassage..har så jävla ont!



Kommentarer
Cassandra

Det är int snällt att skriva att man ska göra en hemlis när man inte tänker berätta vad det är, speciellt inte när jag läser din blogg. Jag blir ju så himla nyfiken!!!!

2009-08-31 @ 20:00:43
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/
Mikaela

hahaha du får veta imornkväll!!

Åååh jag älskar att ha en hemlis :D :D :D

2009-08-31 @ 20:32:46
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
maja

NU BLIR JAG OCKSÅ NYFIZ!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-01 @ 15:25:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0