Fredag

God morgon!
Igårkväll vid kvart över sex cyklade jag ner till Brommaplan för att träffa Tova en stund.
Vi satt på en bänk och pratade, drack festis och tog en cigg.
Vill ju ses innan hon flyttar på söndag och eftersom jag åker till Gällnö (!) idag så hinner vi inte ses innan hon åker.

När jag kom hem till David igen så åt jag middag och kollade på tv. Somnade ganska tidigt och vid två/halv tre vinglade David in som hade varit ute och ätit middag och besökt krogen.

Nu sitter jag i datasalen (nähe?) och har Webbdesign.
Tror nog att det är det roligaste ämnet jag har den här terminen..vi gör egna hemsidor och liknande.

Efter den här lektionen slutar jag för dagen så då ska jag äta lunch i skolan och sedan åka hem så jag kan duscha och packa innan jag och David åker med båten som går 15.15 till Gällnö.
Ikväll när vi kommer ut är det middag och dricka som gäller och imorgon kommer de flesta gästerna.
Davids bror Marcus fyllde år i tisdags så många av hans vänner kommer dit på fest/kräftskiva imorgon (jag och David åker ut lite i förväg för att hjälpa till och för att möjligtvis få sängplatser..)
Det kommer bli awesome och vi hoppas på bra väder!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0