en solig freeeedag

Hey!
David råkade göra så att en propp gick i huset igårkväll så internet också slutade funka. (hela övervåningen släcktes)
Vi fick inte igång strömmen igen eftersom det tydligen är väldigt komplicerat så det ska komma en elektriker på måndag. Det gör ju förstås inget eftersom jag och David åker till Gällnö om några timmar.
Men eftersom jag är en datanörd så känner jag mig halvt handikappad utan internet, så nu sitter jag på mammas jobb som ligger vid Fridhemsplan. Jag hade ändå vägarna förbi eftersom jag ska möta David vid Hötorget runt 15.
Sedan ska vi vara i stan tills båten går klockan 18. vad vi ska hitta på vet jag inte än. Sätter oss kanske och dricker något på en uteservering eller så. Kommer bli mysigt.
Nu såg jag på klockan att jag måste gå. Har en liten promenad framför mig och sedan tunnelbanan.
Vi hörs kanske på Gällnö, har internet där!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0