trist..godnatt

PERSONLIGT:

Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få -
Nej
Du är kär nu - Nej...JO! hehe
Du har sårat nån så de börjat gråta- Ja.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - 16 månader snart, tjoho
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Jag håller på!
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -
Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - Nej
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - nej
Jag har fuskat i ett spel - ja
Jag har struntat i ett prov - Ja


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol -
Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - ja
Jag kan inte svälja piller - Jo, det kan jag
Jag har tagit mediciner mot depression - Ja
Jag har anorexi och/eller bulimi - Haft det första alternativet
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nej
Jag har vaknat gråtande - Inte vad jag minns
Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN
Jag är rädd för att dö -
Ja, väldigt
Jag hatar begravningar - Ja
Jag har sett någon dö - Inte dö, men död
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja
Någon nära till mig har begått självmord - Nej


ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad -
Haha ja.
Jag har sett en fallande stjärna - Nej
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - nej jag har ju inte sett någon
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - Jag har ingen pyjamas
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Ja, haha
Jag har sparkat en kille mellan benen - Japp
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej
Jag har lekt sanning eller konsekvens - Ja.
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme - Haha ja
Jag har krockat i en bil - Nej.
Jag har medverkat i en teater - Nej
Jag har fångat en snöflinga på min tunga - Ja.
Jag har sett norrskenet - Nej
Jag har suttit på ett tak på natten - Ja
Jag har åkt taxi - Ja, för många lata gånger
Jag har ätit sushi - Smakat..blä


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0