onsdag

Hej allesammans!
Jag har precis ätit frukost och sitter nere hos David och kollar på en äckelspindel som sitter uppe vid listen i taket.
Yes, the spiders is back. Jävla skit också. Varje gång det börjar bli varmt så kommer dom fram. En jävla massa också, inte bara en. På fyra dagar har jag hittat fem stycken(!!) Två av dem var ganska små, men resten är större än ni kan tänka er.  Till och med David tycker att dom är obehagliga och han är inte ens rädd för spindlar. Men dom är liksom..svarta och stora. USCH. Jag vill bara kräkas när jag ser en.
Idag ska jag bara ta det lugnt på dagen, och sedan ska några kompisar komma hem hit till David på kvällen eftersom vi är ensamma hemma tills på lördag. Och David ska iväg och spela hocket ett litet tag ikväll så då passar jag på att bjuda hit några!
Är det imorgon eller på lördag som man får påskägg?


Kommentarer
Stephanie

jag är livrädd för spindlar.glad påsk

2009-04-08 @ 14:43:16
URL: http://steffiis.blogg.se/
Sara

haha på lördag tyvärr, en gång per påskdag skulle ju passat bra!

2009-04-08 @ 21:14:44
URL: http://smuppra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0