frågor & svar

10 saker

Om dig
1. Är du singel?- Nej
2. Är du lycklig?- Ja, jag är lycklig
3. Är du uttråkad?- Inte just nu
4. Är du ledsen?- Nej
5. Är du italienare?- Varför skulle jag vara det?
6. Är du gravid?- Inte vad jag vet. Men om jag hade varit det så hade det inte varit så bra med tanke på de senaste dagarnas alkoholkonsumtion, haha
7. Är du full?- Jag är alltid full
8. Är du en cooling?- Javisst
9. Är du från Irland?- Nej?
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?- Nej, men gifta på nytt med andra personer

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?- Kanske..
2. Har du nånsin blivit sårad?- Ja, en gång. Om vi snackar killar
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? - Ja..eller va? Jag behöver inte tänka så mycket, han ligger bredvid.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?- Nej, jag är ganska bra på att säga vad jag tycker, tänker och känner. Som vi alla vet
5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna?- Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare?- Hemlig? Nej, men en jävla massa andra. Ha
7. Är du kär?- Nej...skoja, klart jag är.
8. Vill du gifta dig i framtiden?- Japp

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?- Kärlek
2. Hår eller ögon?- Båda tack
3. Katter eller hundar?- Min katt
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?- Några få bästa vänner
5. TV eller Internet?- Internet
6. Coca-cola eller Pepsi?- Pepsi Max!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?- Humöret avgör
8. Pengar eller lycka?- Pengar och lycka. Haha
9. Dag eller natt?- Natt
10. MSN eller mobil?- Mobil

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?- Nej.
2. Brutit ett ben?- Nej.
3. Gjort nåt du ångrar?- Ja, det har jag säkert.
4. Hoppat Bungee Jump?- Nej
5. Ljugit för någon du tycker om?- Ja, eller? Jo det har jag säkert någon gång
6. Ätit en hel tårta?- Nej
7. Gjort bort dig offentligt?- Händer lite då och då
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?- Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog?- Ja!
10. Velat försvinna?- Försvinna vardå?

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde?- Pappa
2. Telefonsamtalet du fick?- David
3. Personen du var med?- Krille
4. Roligaste grejen som hänt?- Öh. Fint väder. Nej, inte fan vet jag
5. Personen du sms:ade?- Cassandra
6. Du kysste?- David
7. Du skrev till på myspace?- Har ingen Myspace
8. Du kommenterade?- Va?
9. Du tillbringade natten med?- David och Tigger
10. Du kramade?- Krille. fast jag fick en hejdåpuss av David imorse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0