torsdag!

Hey!
Igårkväll åkte jag och David till Krille och kollade på Sverige-Ungern! Det var jättetrevligt, hade inte träffat honom, Dennis och Jocke på länge! Och ännu bättre var det ju att Sverige vann!
När jag vaknade idag hade jag lite bakis-ont i huvudet efter 4 glas vin igårkväll. Ändå traskade jag iväg till skolan, och när jag väl kom dit så kom inte läraren. Tack, jag hade kunnat sova till 10..
Snart ska jag åka tillbaka till skolan. Var hemma nu och hämtade lite simsaker. Ska nämligen simma med David efter skolan om vi lyckas sluta i någolunda samma tid.
Imorgon är det helg!




Kommentarer
anne

vill du ha gratis presentkort på hm,jc eller gina tricot - då ska du bli medlem här , bara att klicka på länken och bli medlem



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11953

2008-09-11 @ 17:14:07
mikaela

NEJ!!! JAG VILL INTE!!

2008-09-11 @ 20:45:29
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0