helg

Fredags:
Jag åt middag hemma hos David med hans familj och Abby (nya studenten)
Efter middagen kom Abbys kompis Alex, Ringo, Jombe och Ian förbi. Satt och pratade och drack vin. Jag smög ner och la mig runt halv tolv så jag kunde få åtminstone några timmars sömn.

Lördags:
Klockan inställd på 4.45. Jobbade 06-13.30
Mötte upp David och åkte hem till mormor som fyllt 77. Vi fikade snittar och prinsesstårta.
Sedan åkte jag hem och kollade på fotboll. Aik förlorade så vi behöver inte prata mer om den matchen.
Runt 19-20-tiden gick jag snett över gatan till grannen Sandra och tog en drink och åkte iväg till Jombe.
Jag, Sandra, Jombe, David (och Ian ett litet tag) satt och lyssnade på musik och förade och sedan åkte vi in till Kungliga tennishallen där det var 18årsfest för två tjejer. Träffade massa man känner - trevligt!
Vid 12-tiden åkte jag och Sandra vidare till Ice (där jag för övrigt tappade bort mitt bankomatkort)
Sedan mötte jag upp David i Brommaplan klockan 3 och tog en taxi hem!

Söndags:
Jag och David vaknade vid 11 och åt frukost. Sedan slappade vi typ hela dagen.
Klockan 8 kom Davids föräldrar hem från landet och köpte med sig god mat på vägen. Sedan kollade vi på en skräckfilm, dödade ännu en spindel i Davids källare och sov!


I fredags. Söt va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0