torsdag

Hej!
Igårkväll låg vi i sängen från halv 8. fan vilka soffpotatisar vi är. men det är så himla skönt!
David låg och vilade medan jag skrev anteckningar till provet. Sedan satte tv-kvällen igång. Grey's Anatomy var lika bra som vanligt. Man vill bara ha mer, mer, mer av det. Generation fett var oförståligt, lite äckligt ibland men mest intressant. Intressant hur det kunde gå så pass långt över gränsen. 600 kilo är inte lite.
Efter det kollade vi på so you think you can dance-finalen och därefter slocknade de två latmaskarna.


Imorse var jag i skolan på lektion från 8.10-9.20.
Sedan har jag håltimme från 9.20-13.25. Lagom kul, så jag åkte hem.
Måste tillbaka till skolan 13.25 ändå för jag har filmkunskapsprov.
Efter skolan ska jag hem och göra mig iordning för att halv 7 ska jag, David och hans jobbarkompisar vara hos Samuel (Davids bror) för att dricka lite och sedan kolla på när en av deras kompisar ska uppträda! Trots att jag frågat David vad det är för slags uppträdande så har jag inte fått något konkret svar. Men jag tror att han spelar gitarr i ett band. Det ska vara på någon krog/restaurang. Vet inte var! (bra koll)



Kommentarer
Mikaela Holm

Hej



Satt o googlade på mitt namn och kom in på din blogg, det är nästan var läskigt. Jag är gammal elitsimmare som heter Mikaela Holm och fyller år den 10 april. Sjukt mycket som stämmer med dig. Jag menar simning namn och nästan samma födelsedag...=) Bra blogg förresten!



/Mikaela

2008-10-02 @ 12:58:48
mikaela

haha oj! Hur gammal?

2008-10-02 @ 16:46:45
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0