onsdag

Hej!
Fan vad kass jag är på att uppdatera nuförtiden, haha.
Jaja, idag började jag 8.00 med datorkunskap. Vi fick tillbaka provet, VG!
Sedan hade vi spanska och efter det lunch.
Från halv ett till två framkallade jag mina foton som jag har tagit. Dom blev inte bra. Eller det var en på David som blev ganska cool, men alldeles för mörk tror jag.
Snart ska jag iväg till David. Jag duschade nyss och tog det stora steget att raka mina ben, som jag väldigt sällan gör på hösten/vintern för att det är så otroligt tråkigt och tar sån jäkla tid.
Så här bra blev det:

Nu ska jag klä på mig och kila iväg om ett tag!
puss


Kommentarer
Sara

ojdå, du får vara försiktig när du rakar dig...

Haha, för att jag vet att min mamma läser, min brorsas sambo, åtminstone 2 kompisars mammor läser... Ja, jag känner mig inte så bekväm med att de får veta så intima saker så lika bra att skippa dem alla. Jag är lite pryd av mig också ;-)

2008-10-08 @ 17:45:41
URL: http://smuppra.blogg.se/
sandra

bor man på sämjevägen så skiter man i sånt :D vi är inte pryda av oss, vi kan varandra utan och innan ändå ! :)

Och att man river sig när man rakar benen är ju inte så intimt att berätta :) Det händer oss alla..:d

2008-10-08 @ 19:51:51
URL: http://erkeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0