måndag

Hej!
Igår städade jag hela mitt skrivbord och dammade av allting. Det tog ca tre timmar, usch. Det blir veckans projekt. En liten del av rummet varje dag. Jag har min del kvar idag och jag längtar inte.
Vid åtta kom jag hemt till Emma där hennes kompis, jag och Tova var. Vi satt bara och snackade skit och drack vin.
Vi snackade bland annat om spöken och sånt, så jag tog en taxi till David vid tolvtiden. (annars hade jag fått gå dit på skogsvägar i 20 minuter och det vågade jag inte efter historierna)

Idag var jag och Tova i stan en snabbis. Vi orkade inte springa runt i regnet.
Fick iallafall med mig en mössa hem, lite gullig tycker jag allt.


Kommentarer
Hanna

Åhh vart har du köpt din svart-guldiga klänning i några inlägg neråt, den med rosetten?:)

Den är superfin!:)

2008-10-28 @ 22:32:41
mikaela

cubus! :)

2008-10-29 @ 11:52:32
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0