lör, sön

I lördags var jag först på middag hos David och firade Abby som fyllde 21. Det var trevligt med god middag och masa lekar som vanligt!
Snygga peruker ingick i lekarna

Sedan träffade jag upp Tova och vi åkte till Toxic. En av de roligaste kvällarna på länge!

Igår var jag och David barnvakter. Linns pappa (Peter) fyllde år i veckan så de hade folk hemma igår. De flesta hade också barn med sig så jag och David passade barnen så de vuxna kunde fika och tjattra ifred.

1. Efter lunch, fika och lek så fick vi barnen att sätta sig ned och ta det lugnt framför Pippi Långstrump, så skönt
2. David med lilla Rasmus. De var så himla gulliga tillsammans! (och så himla lika..!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0