FREDAG

Hej!
Igårkväll hade jag tre program jag ville se, men fick endast se ett!
David har tre TV-apparater hemma hos sig, men igår ville bara en funka. Och han skulle såklart se på hockey i typ flera timmar. Det blev ändå oavgjort. Och man ser ändå aldrig vart pucken är.
Dessutom håller några killar på att sätta in bergvärme hos dom, så det fanns inget varmvatten och ingen värme i hela huset. Killarna jobbar nere i källaren där jag och David sover, och dom kom klockan 7 imorse, då jag låg och snarkade för fullt. När jag öppnar dörren från Davids rum, nyvaken, jättesexig med en frän morgonfrilla så står det två vältränade killar med arbetskläder i 20årsåldern och hälsar på mig.
Hej(pinsamt)Nu-springer-jag-till-skolan-och-kommer-aldrig-mer-tillbaka   tänkte Mikaela då.
Vi hade två lektioner idag, engelska och historia och sedan slutade vi!

Och vet ni? Jag ska åka till London!


väldigt gammal bild


Kommentarer
Sara

Ser heller aldrig den där pucken...

Åh kul med London!

2008-10-10 @ 20:00:24
URL: http://smuppra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0