att vara en bakfull Mikaela

Det var kul igår! Men..
..När jag vaknade imorse mådde jag exakt som jag såg ut - förjävligt. Första gången jag vaknade var klockan 6 när David gick upp för att åka till jobbet. Jag vinglade till toaletten och drack omänskligt mycket vatten. Sedan somnade jag om. Vaknade två timmar senare och mådde lite bättre, men fortfarande piss. Gick upp, tog på mig kläder, borstade tänderna och kollade mig i spegeln och såg två stora ringar runt ögonen. Lite mascara fick det bli och sedan traskade jag iväg till Brommaplan. Medan jag gick där så undrade jag hela tiden varför i helvete jag ens steg upp ur sängen. Men jag var på fötterna och det var bara att fortsätta. När jag kom till Brommaplan köpte jag en MER och gick och satte mig på en bänk på perrongen. Jag kände hur alla stirrade på mig och tänkte fyfan vilken sliten brud. Plötsligt ropades dessutom mitt namn, och där stod lockiga lilla Maja Huhn, lika söt som alltid. Vi tog sällskap till skolan och klockan 9.05 började vi med engelska och sedan historia. Efter det hade vi lunch, som förövrigt inte var överdrivet god, men något var jag tvungen att få i mig eftersom jag inte ätit riktig mat på alldeles för många timmar.
Sedan hade vi naturkunskaps-labb. Vi skulle arbeta med blod och vi tog blodprov, stick i fingret, på oss själva. Väldigt roligt faktiskt! Jag gick omkring och fick sticka folk som inte vågade sticka själva, haha.
Efter det slutade vi. halleluja, jag klarade av en skoldag med världens jobbigaste baksmälla!

Ikväll är det fest igen förresten!
Undra hur jag mår imorgonbitti..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0