Tåjäveln igen

Tån kommer nog bara bli värre nu. Jag har nämligen tappat bort min kära medicin som jag skulle ta mot inflammationen. Istället var jag nära på att ta mina anti-depp-piller som jag tog för en tid sedan när jag var sjuk. Bra Mikaela, good work.
Nog talat om den.
Apropå engelska förresten, så har vi engelska-nationella imorgon. Fy satan säger jag bara. Varför utsätta oss för sådana vidrigheter? Jag blir ju liksom så nervös att jag vill svimma. Jag kommer aldrig igåg när jag sitter där med pappret.
Vad heter alla orden nu igen?
Vilken ordning ska jag sätta alla orden i?
Är grammatiken rätt?
Jag blir galen.
Men det är bra att få det överstökat. Imorgon klockan 8.00 (ännu vidrigare)
Sedan utvecklingssamtal och historia. Efter det lunch, naturkunskap och äntligen helg.
Helg, helg helg. Finns det något man uppskattar mer efter en jobbig skolvecka?

Där är min bästa vän förresten.


Kommentarer
Tova

Och du är min! :)



<3<3<3

2008-11-13 @ 17:54:55
URL: http://tovagyllestad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0