studiedag

God morgon, eller något i den stilen.
Idag har jag studiedag, men gammal och gaggig som jag börjar bli så var jag inte ute på festligheter igår. Inte ens på den lilla tillställningen som skulle hållas i skolan.
Nej, jag hade varken lust eller ork. Istället tränade jag med David, åkte hem till honom och åt köttfärsås, kollade på Halv åtta hos mig, Du är vad du äter, Nytt läge och Debatt. Sedan gav jag upp och gick till sängs. Party, party.
Efter 10,5 timmars sömn gick jag upp idag och åkte hem från David.
Nu skulle jag behöva plugga, men jag orkar fan inte. Jävla skitplugg.
jag sitter och kollar på kustbevakarna, ganska roligt faktiskt!

Kolla på hela, jävligt rolig!


Kommentarer
SARA SOLVIK:)

sv: nej :(

2008-11-07 @ 17:42:38
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Louise

Åhå, studiedagar är mys.

2008-11-08 @ 17:22:14
URL: http://losan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0