onsdag

Hej!
Sitter och skriver på mitt hälsoarbete.
Började med det idag och det ska vara klart på måndag.
Jag har skrivit nästan två sidor, alltså så långt som arbetet ska vara, men är fortfarande inte klar. Ska skriva mer och sedna ska det finslipas lite.
Annars ska jag läsa ut min engelskabok som jag har prov på, på tisdag nästa vecka.
För övrigt har jag inte så mycket just nu.
(Eller jo det har jag, men jag orkar inte tänka på det) Detta är viktigast just nu.
Ikväll ska jag till David efter att han har jobbat klart, alltså runt halv sex. Tycker synd om den stackaren som måste hålla igång och jobba 10,5 timmar om dagen. Skulle aldrig orka det!
Imorgon har jag endast en lektion och på fredag har jag en dubbel historia-lektion och sedan ska vi till Naturhistoriska Riksmuséet med naturkunskapen!

Förresten, tycker ni att jag ska ha en sån där frågestund som alla har?




Kommentarer
Sara

David får gärna dela med sig... Men gissar att han inte vill det :-)



Varför inte en frågestund? Finns nog en del som folk vill få veta.

2008-11-19 @ 16:52:22
URL: http://smuppra.blogg.se/
Maja

JAAAAAAAAAAAA FRÅGESTUND

2008-11-19 @ 18:35:50
Linnéa

Jaaaaa :D

2008-11-20 @ 12:24:25
mikaela

fråga på då :)

2008-11-20 @ 12:30:28
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0