Minna

Jag skulle egentligen sluta skriva för kvällen, men jag är bara tvungen att slänga in ett inlägg till min mamma.

Min mamma är inte bara min mamma utan också en av mina bästa vänner
Bär jag på något jag vill berätta så berättar jag det först för mamma.
Mamma förstår alltid.
Lyssnar alltid.
Stöttar alltid.
Mammas kramar är riktiga kramar, direkt från hjärtat.
Min mamma har varit med om så mycket i sitt liv som inte många vanliga människor skulle kunna klara av att hantera.
Men min mamma är den starkaste personen jag känner.
Min mamma klarar allt. Hon om någon är värd allt bra som livet kan ge.
Mamma är min förebild. Alla skulle nog vilja vara lika stark som hon är.

Mamma, jag älskar dig


Kommentarer
josefin

gud vilket fint inlägg, jag önskar att jag blir/blev en lika bra mor som din mamma är, vilken lyckoost du är!

2008-11-18 @ 23:36:05
URL: http://stendahl.blogg.se/
Sanny

Fint! Och vilken vacker mamma!

2008-11-19 @ 10:48:04
URL: http://sannyviola.wordpress.com
mimmi

Ja, hon är för underbar. Finns alltid där. Jag älskar dig obeskrivligt mycket syster!

2008-11-20 @ 02:10:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0