måndag

Ja, där fick ni lite bilder från i fredags. Konstigt nog blev det ingen på mig och David. Vi måste bli bättre på det där och ta fler bilder på oss tillsammans.
Och vilket jävla väder det är! Jag tycker det är mysigt att sitta inne och kolla på det och jag älskar att gå ut när det är vindstilla och det ligger ett täcke av snö på marken, men att gå ut i snöstorm får mig att ruttna på detta väder. När jag gick ut imorse så var det sån jävla storm att jag inte såg någonting alls. jag blev till och med så irriterad att jag ställde mig och skrek något i stil med "jävla f***väder!" på gångvägen från David till Brommaplan då jag trodde att jag var ensam. När jag sedan kollade mig omkring så såg jag några byggarbetare som stod och glodde på mig. Lite pinsamt kanske, men dom förstod nog..
Har varit i skolan på en lektion och nu är jag äntligen hemma.
David kommer hit efter jobbet, mysigt! Jag har en jobbig skolvecka ramför mig..och imorn ska jag till vårdecentralen igen med min tå som bara blivit värre.


Kommentarer
Sara

Men vilken jobbig tå du har! Kan den inte bli bra nu?! :-(

2008-11-24 @ 17:29:44
URL: http://smuppra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0