fredag

Allt som kan hända, händer mig. Jag fick nyss ett kastrullock i huvudet.
Ja, det är sant
och
Ja, det gör ont.
jag skulle oskyldigt nog bara hämta en glass ur frysen. Jag får inte upp frysdörren och tar i allt var jag har, varpå ett kastrullock ramlar ner och slår mig rakt i huvudet. Det måste ha legat på frysen.
Vem fan lägger ett kastrullock ovanpå frysen?! Antagligen mamma eller Anders. (Jag ska skälla på någon sen.)
Nu har jag iallafall en superhärlig bula som gör jävligt ont. Tack.

Idag började jag iallafall klockan 9.10 med muntligt engelskaprov, sedan hade jag håltimme (satt vid datan) och efter det lunch. Dagen avslutades med naturkunskap.
Om några timmar ska jag göra mig iordning inför kvällen. Ska vara hos David runt halv åtta, men innan dess ska jag och mamma iväg en sväng!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0