En snodd liten lista

  • Jag har insett att min senaste kyss var.. underbar
  • Jag pratar.. helst inte på morgonen
  • Mina bästa vänner.. är oslagbara
  • Min första riktiga kyss.. bryr jag mig inte längre om
  • Jag avskyr när folk frågar.. saker jag inte vill svara på
  • Jag kommer aldrig.. ta på en spindel, vara otrogen eller svika mina bästa vänner
  • Sist jag grät var.. igår
  • När jag vaknar på morgonen.. vill jag somna om
  • Innan jag går och lägger mig.. borstar jag tänderna och pussar David godnatt
  • Bebisar är.. någonting jag vill ha om ett tag
  • Idag har jag.. varit i skolan, hemma och nu hos David
  • Imorgon ska jag.. på restaurang och fira Peters 50årsdag
  • Jag vill verkligen.. ha lov



  • Kommentarer


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback

    Mikaela Holm

    Happy girls are the prettiest!

    RSS 2.0