20 saker om mig

  1. Jag är vädur
  2. Jag får panik av att bli jagad
  3. Jag älskar ägg
  4. Jag, David och Tova bor alla på nummer 13
  5. Jag och Tova har varit vänner i 9 år
  6. Jag föredrar sommar framför vinter
  7. Jag brukar sätta på Whitney Houston på högsta volym när jag sitter själv i mitt rum. Helt underbart att lyssna på (speciellt run to you och I have nothing)
  8. Jag börjar ofta gråta framför film
  9. Jag älskar att sjunga, men kan inte
  10. Jag skickar otroligt många sms per dag
  11. Jag är mörkrädd
  12. Jag hatar spindlar
  13. Jag känner mig oftast mer bekväm bland killar än bland tjejer
  14. Jag är lat
  15. Jag vill ha långt hår
  16. Jag är jättedålig på att minnas namn
  17. Jag älskar David otroligt mycket och vill leva mitt liv tillsammans med honom
  18. Jag brukar inte vara sminkad till vardags
  19. Jag har ett fult ärr på mitt vänstra lår
  20. Jag sover bara hemma en gång i veckan (med David), resten hos David


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0