Torsdag

Sho bre!
Dagarna går sjukt fort, redan torsdag! Jag önskar att nästa vecka gick ännu fortare. Min älskling åker ju bort imorgonbitti! Kommer sakna honom stört mycket om ni ville veta det.
Igår åkte jag in till stan med David. Först hade han ett tandläkarbesök och sedan gick vi till East Street Tattoo och beställde tid för att tatuera mig, den 3 juni bli det av!
Sedan åkte vi hem och pluggade, åt middag, kollade på ishockey, Grey's Anatomy och pluggade lite till! Efter det var vi ett utmattat par. Sängen satt jävligt fint!
Idag börjar jag 12, men eftersom att David började kvart över 8 så åkte jag hem vid den tiden. Skönt att komma upp i hyfsad tid så man inte vänder på dygnet så mycket.
Skoldagen börjar med spanska som följs av håltimme, matte och idrott (jogga utomhus). Jag är lite förkyld så vi får se hur beslutet blir. Det är ju inte världens finaste väder heller - molnigt, 7 grader. Hurreey!
I eftermiddag ska jag plugga företagsekonomi och åka hem till David och säga hejdå!

image1316


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0